joi, 6 decembrie 2007

Nostalgie in lumini si umbre

Nostalgie - diapozitive si un vechi proiector. Mai tin minte prima data cand am vazut pozele alea puse pe un perete din casa. Ma fascinau, erau lumi necunoscute mie, erau imagini din exotica indie. Au trecut poate 10 ani de atunci, si astazi, singura, intr-o zi mohorata, am deschis iar cutia aceea plina de culoare. Peretele mi s-a animat iar, acelasi perete. Nu mai erau langa mine persoanele din imagini, nu mai avea cine sa imi povesteasca despre elefanti, despre temple. Stateam si priveam in gol, pentru mine acum aveau sens culorile, contrastul, compozitiile. Am pus cutia la loc, sper sa o redeschid peste 10 ani si in ea sa stea imaginile mele aduse de prin lumea intreaga. Lucruri ce se pastreaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu