luni, 14 ianuarie 2008

Inghet

17:45 prima gura de vin, astept sa fie mai frig afara sa imi vina inspiratia. O fi poza cum o fi, dar voiam sa recreez sentimentul pe care l-am avut cand m-am plimbat vineri prin capitala
17:46 a doua gura de vin, ma decid sa ies un pic in balcon sa ma trezeasca din amortire
17:48 se pare ca scriu repede, am revenit, afara e urat, am dat drumu intr-un final la winamp, Heroes del Silencio
17:49 decid ca era mai bine sa scriu cu liniute decat cu ora exacta. Ce mai conteaza. Cainele se agita langa mine, vrea atentie, pentru el viata nu inseamna bloguri, arta, cozi la teleferic, se rezuma la ce cautam toti, un pic de atentie, o mangaiere si un zambet.

Sentiment regasit in cele din urma. Fotografia spune tot ce ar trebui sa stiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu