luni, 11 februarie 2008

In cautare de zambete


Am fost in Brasov ieri si poate mai mult decat as fi sperat am descoperit detalii contrastante. Am vazut ce se ascunde cu adevarat in spatele fatadelor colorate, am vazut ca in spatele zambetului pe care multi il afiseaza se ascund povesti cutremuratoare, am vazut ca in spatele unui oras frumos se gasesc aceleasi furnale, aceeleasi locuri pline de mizerie. M-am bucurat intr-un fel ca le pot vedea pe toate, m-am bucurat cand intr-o curte am gasit o masina vechie, rosie, o pata de culoare pentru atata beton, m-am bucurat cand un caine de pe strada a gasit de cuviinta sa ne insoteasca pret de cateva minute prin cotloanele in care umblam, m-am bucurat cand am vazut flori in mainile unei batrane.
Lumea noua poate fi placuta sau urata de oricine, trebuie doar sa vrei sa cauti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu