marți, 1 septembrie 2009

Camera, tapetul si lumina

Povestiri de la workshop: se spunea ca ne asteapta dracul impielitat sa ne invete despre flacarile iadului, flacari au fost de cald ce era afara, impielitatul nu s-a aratat insa, sau poate... Am trecut la prezentarea echipamentelor, am dat dovada de smecherie cu doua filme la mine si fara aparat in care sa le pun, sa moara dusmanii mei si toti aia care nu imi developeaza un lat. Cu aparatele de gat, in mana si cu ochiul atent lipit de ele s-a trecut la devorat modelul prajiturile, atent alese inainte. Dar iata, veni momentul adevarului, se aprind luminile, se realizeaza setup-ul, se pune trigger-ul si " uite mami, camera mea filmeazaaaaaaa".
Nimic nu e ceea ce pare, pentru experiente in afara studioului propriu vorbiti cu cu cei de la Dynaphos.ro, poate va baga si pe voi in gura leului.

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru fotografii (idei, realizare...tot :) ) !
    Cu filmele stii doar ca le poti developa si tu (macar cele A/N , ma rog si cele color da' costa cam mult, zic eu), daca ai chef, timp,... macar sa nu mai depinzi dupa altii.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere