luni, 29 octombrie 2007

Asa se scriu povestile

Am cautat basme cu ingeri aruncati afara din rai si nu am gasit...am faurit eu unul. Stiam ca au plecat in cautarea fructului oprit - sa readuca ordinea in lume, insa au gasit pe drum o lume mai buna, au gasit miturile cu zei, au gasit oameni pasionati de magie si de legendele cu ingeri ca ei. Oamenii i-au invatat sa planga, oamenii i-au invatat sa rada, a fost poate prea mult - ingerii si-au lasat aripile si au renuntat la cautare. De ar fi stiut ca au gasit in oameni fructul oprit...

Stocuri utilizate: model , padure , aripi , praf magic

Un comentariu:

  1. imi place mult idea asta: ingerii au gasit in oameni fructul oprit. imi place mult.

    hmm legende cu ingeri, am citit eu una, care era de fapt mai mult o poveste despre un inger care cand a coborat din ceruri, s-a inchis usa prea repede si i s-a prins aripa si statea spanzurat de cer, pana un om l-a ajutat sa isi scoata aripa de acolo :)) era povestita fain de tot, da nu mai stiu pe unde era :)

    RăspundețiȘtergere