duminică, 2 martie 2008

Tranzitie pe sub nori

Am mai trecut si prin locuri linistite, am mai avut iar ocazia sa cuget le maretia lumii, am asteptat iar vantul sa imi bata prin par. As fi vrut mai mult, as fi vrut sa ploua, imi e dor de ploaie, de mirosul ei specific, de sunetul picurilor pe umbrela. Ieri cativa stropi mi-au luminat sufletul, din pacate nu indeajuns de mult pt ca norii s-au incapatanat sa nu imi ofere mai mult. Daca trag cu pusca in nori oare or sa planga? Or sa planga cu ploaie? Mi-e mila de nori, nu pot face asta. Sunt doar ca un copil mic acum, vreau ceva ce nu am mai avut demult. Am vazut destul lumea in alb si negru, vrau ploaia care imi va da puterea de a visa iar in culori.

As I wish so mote it be.

2 comentarii:

  1. deci superb... de unde scoti pozele astea :O
    si culorile ce fain merg...

    ai prelucrat imaginea?

    RăspundețiȘtergere
  2. E oaresce prelucrare acolo, imaginea originala era abundenta in culorii vii dar parca nu s-a pretat cu stilul asta mai intunecat la care nu pot renunta de ceva vreme incoace.

    RăspundețiȘtergere