miercuri, 15 aprilie 2009

Greseala rosie

Mi s-a intamplat un lucru extraordinar, mi-am vazut viata ca o poveste de basm, fara sfarsit... traducerea era insa proasta.
Un soc, un zambet de multumire, teama. Viata se contura roz pentru mine, fara vechile griji, cu oameni noi, locuri noi, cu mai mult timp pentru ce imi place mie; evident m-am temut. Suntem platitori de impozite, stim bine ca nimic nu e utopie si nici basmu asta nu avea sa fie, dar l-am lasat sa curga nitel, sa ma bicuiasca pe fundul de copil.
Ziua doi, in ziua doi, conform legilor absolute ale esecului, totu se duse de rapa. Alte griji, alti bani de dat, o rochie rosie, macar atat, o rochie rosie! Aha, deci e simplu, de la rochie privirea ajunge inapoi, in ziua de ieri si tot ce era azi se distinge cu greu, intervine nepasarea.

Oala de pe foc imi spune ca am facut o greseala. Bai si frige!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu