luni, 1 iunie 2009

Jocul mamiferului adult


Prea multa seriozitate strica, intotdeauna, asa ca ieri am iesit in parc sa dau in mintea copiilor si imi aduc aminte de nazbatiile din copilarie, dupa atenta planuire a metropotamului. Am incercat sa fac jonglerii, sa joc badminton, am colorat (si am "oripilat" cativa adulti cu inclinatia mea spre simbolistica de la o varsta atat de frageda), inevitabil am intalnit asfaltul dupa ce m-am certat cu ceva rotund, m-am dat si cu trotineta pentru senzatii un pic mai tari.


Lumea s-a mai jucat ba o fruna, ba un twister, ba un sotron. Ne-am jucat si cu politia comunitara cand au vrut sa ne salte de pe gazon, moment in care totul a fost la o limta sensibila intre distractie si catastrofa.
Urmatoarea iesire de genul asta, la anul de 1 Iunie, desi twister-ul ala are mari sanse sa fie refolosit si in alte circumstante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu