vineri, 9 martie 2007

Cavalera nu ii apara pe toti - muhahaha

E lumea plina de pesimisti, de frustrati. Ma intreb ce ii face cu adevarat sa fie asa. Poate ca ideea ca lumea se invarte in jurul lor si ei se invart la randu-le in jurul timpului. This is crap.
Singura axa pe care se invarte pamantu trece pe la Polu Nord si nu prin apartamentele voastre. Ma intreb ce s-ar intampla daca Casa Poporului ar fi plina de frustrati din astia (nu zic ca nu e), ah da cred ca s-ar chema axa Bucuresti-NATO.
Cred ca cea mai mare prostie a fost ca tanarul care se simte izolat de societate, care e mereu deceptionat si depresiv sa ii fie dat accesul la bloguri. Asta la facut s aintre intr-o stare si mai proasta. Nu am nimic impotriva blogatului, ca ar insemna sa am ceva impotriva mea, am numai asupra ideii de depresie exprimata in lame de taiat venele.
Ce ti-e si cu animalele astea, macar ele nu se pot sinucide, nu cred sa fi vazut un caine care sa sara de la etajul 8 pt ca la parasit iubita. In acelasi timp am putea da vina pe lamele de inox de la vechile aparate de ras, pe blocurile prea inalte, pe liniile de metrou care parca le auzi vorbind: "hai omoara-te", ei dracie liniile de metrou nu vorbesc.
Si pt ca sunt cavalera ar trebui sa ii aduc pe toti pe linia de plutire, in varfu sabiei mele adica. (Muhaha)
Sa revin totusi la pesimism: sa iti zic de ce nu reusesti ca pesimist, si de ce se intampla lucrurile exact asa cum anticipai - adica prost. Cel mai concludent exemplu: esti in autobuz, soferul e prea lenes si ii plac luminitele de la semafor asa ca desi ar fi avut timp sa treaca lejer prefera sa incetineasca si sa mai astepte de 2 ori schimbarea culorii. Asa si tu, ca pesimist, daca te chinui (ca trebuie sa te chinui chiar ca sa iti mearga totu atat de prost) iti va merge exact cum te astepti. Si se ajunge la lame.

Nu va da sfaturi, ca le aveti deja, va zic numai: cavalerii nu apara si fundurile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu